Blog

Aflofarm – wyniki badania eyetrackingowego

  Mapa cieplna Sumaryczne wyniki skupienia uwagi dla wszystkich respondentów. Pozwala określić, które elementy serwisu/reklamy przykuwały uwagę w największym stopniu. Wskazuje elementy,  które użytkownicy pomijali i pozwala stwierdzić, które elementy były dla nich dostrzegalne, ale niekoniecznie zrozumiałe. • Esseliv – mapa cieplna opakowanie • Esseliv – mapa cieplna reklama  ...
Więcej

Czym jest Eyetracking?

Eyetracking to nic innego jak śledzenie ruchów gałek ocznych. Badanie to polega na śledzeniu pierwszego postrzegania określonych elementów za pomocą specjalnie zaprojektowanej kamery, rejestrującej najmniejsze ruchy gałki ocznej. Odbywa się to w procesach świadomości, zarówno tej jawnej, jak i utajonej. Badanie pomaga zweryfikować to, w jaki sposób ludzie postrzegają obiekt...
Więcej

Eyetracking – zastosowanie i korzyści

Eyetracking ma szerokie zastosowanie w dziedzinie reklamy, zwiększenia sprzedaży i zadowolenia klientów. Jest to badanie zarówno ilościowe jak i jakościowe. Z uwagi na to, że uzyskujemy pomiarowy i fizjologiczny wynik badania otrzymujemy twarde i w zasadzie niepodważalne dane. Jest to badanie użyteczności, które pozwala nam dotrzeć do użytkownika z konkretną...
Więcej

Wyniki badania eyetrackerem

W końcowym etapie badania otrzymujemy raport zawierający dokładne informacje, które elementy są widoczne, jak są postrzegane oraz co zmienić, aby bardziej uwidocznić kluczowe elementy. Wyniki badania możemy otrzymać w jednej z trzech postaci: Mapa fiksacji ( Mapa elementów, które przyciągają największa uwagę) wraz z trajektorią ruchu kolejnych obszarów. Mapa proporcji...
Więcej