Firma

“Wszystko powinno zostać uproszczone tak bardzo, jak to tylko możliwe, ale nie bardziej.”
Albert Einstein

Nasza firma zajmuje się badaniami za pomocą eyetrackingu, czyli śledzenia wzroku użytkowników za pomocą eyetrackera. Specjalizujemy się nie tylko w audycie stron internetowych i serwisów sprzedażowych online, ale również prowadzimy badania w tradycyjnych formach reklamy takich jak telewizja, reklama itp.
Naszym celem jest badanie użyteczności serwisów oraz ich optymalizacja, tak by interfejs był interesujący i czytelny dla użytkowników. Nasze długoletnie doświadczenie sprawiło, że jesteśmy specjalistami w tej dziedzinie. Z roku na rok doskonalimy się, tak by wprowadzać coraz bardziej innowacyjne i skuteczne formy badań. Warto dodać, że ekspertów zajmujących się eyetrackingiem jest w Polsce niewielu, a w Łodzi jesteśmy jedyni. Do badań używamy najlepszej jakości sprzętu, a mianowicie Eyetracker Tobii T60 XL. Codziennie pracujemy na miano najlepszych, a rosnące grono zadowolonych klientów skutecznie nam w tym pomaga.

 

Nasze badania

  • A

    Problem
    i scenariusz

    Zadaj najpierw pytanie, czy Twoi klienci widzą dokładnie to na czym Ci zależy.

    Każda branża jest inna, jak każdy serwis czy reklama. Analizujemy zatem gdzie leży problem, a jeśli tego nie widać, przygotowujemy odpowiedni scenariusz dla określonej grupy klientów.

  • B

    Badania
    i wnioski

    Odpowiednia grupa docelowa Klientów, dla odpowiedniej branży daje nam obszar poszukiwań.

    Badania dają nam jasny i dokładny obraz gdzie Klient patrzy i co widzi. Czy nasz przekaz do niego dotarł, coś go rozproszyło, czy się zagubił np. w procesie zakupu. Daje nam to odpowiedź gdzie leży problem.

  • Optymalny
    przekaz
    informacji.

 

 

Przede wszystkim profesjonalizm

  • Ochrona poufności danych.
    Każdy nasz Klient ma zapewnioną gwarancję poufności informacji, którymi się z nami dzieli. Masz pewność, że Twoje dane i wyniki badań nie zostaną ujawnione bez zgody.
  • Badania z profesjonalistami.
    Nasze badania prowadzą profesjonaliści z branży internetowej, reklamowej, specjalizujący się w projektowaniu i optymalizacji przekazywania informacji.