Przeprowadzanie badań w sklepie lub w terenie na żywo staje się prostsze i bardziej efektywne – Eyetracker Tobii Glasses pozwalają na bezinwazyjne i precyzyjne śledzenie wzroku konsumenta w jego naturalnym otoczeniu.
Eyetracker Tobii Glasses to urządzenie wyglądające jak okulary – lekkie i dyskretne. Możemy w nie wyposażyć potencjalnego klienta robiącego zakupy w sklepie, dzięki temu poznamy dokładnie to jak obserwuje produkty, sklep, reklamy w trakcie procesu zakupowego. Dzięki oprogramowaniu Tobii Studio szybko i efektywnie poznany wyniki przeprowadzonych badań przedstawione w formie graficznej – mapy cieplne, ścieżki patrzenia oraz danych statystycznych, określających ile czasu klient patrzył na dany produkt, jak często powracał do niego wzrokiem i wiele więcej.
Od dłuższego czasu na rynku badań marketingowych rośnie zainteresowanie eyetrackerem mobilnym – obecnie rozwiązania nie zaspokajają wymogów klientów. Tobii Glasses zapewnia szybką i intuicyjną obsługę – nie duże koszty przygotowania osób do współpracy ze sprzętem, brak ograniczeń i skrępowania dla klienta poprzez bardzo przyjazny i ergonomiczny wygląd oraz wynki badań dostępne chwilę po rejestracji dzięki oprogramowaniu Tobii Studio.
Obszary wykorzystania nowego eyetrackera Tobii Glasses:
- badania shoperowe
- badania półki
- badania komunikacji w miejscach użytku publicznego
- badania efektywności wszelkich form reklamy zewnętrzenej
- ergonomia kokpitów i pulpitów sterowniczych
- ergonomia urządzeń i przedmiotów codzienniego użytku
- badania wzornictwa
- oraz wiele innych